פיגוע דריסה בירושלים: 3 שוטרים נפצעו קל – בינוני

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע דריסה בירושלים: 3 שוטרים נפצעו קל – בינוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסלמה בירושלים: שני שוטרים ושוטרת נפצעו הלילה (שבת) באורח קל-בינוני בפיגוע דריסה בציר הכהנים במזרח ירושלים. זאת לאחר לאחר שמכונית דרסה אותם. האירוע אירע מדרום להר הצופים, סמוך לישיבת בית אורות, כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת האירוע.

    ממשטרת ישראל נמסר עדכון כי "רכב מסוג סקודה הגיע בנסיעה מכיוון בית העלמין הר הזיתים לכיוון בית החולים מוקסד, בצומת סלמן אל פארסי עלה על המדרכה ופגע בשלושה שוטרים. שוטרת פונתה במצב בינוני ושניים נוספים במצב קל לבית החולים. בוצע ירי לעבר הרכב שהמשיך בנסיעה בסלמן אל פארסי. בסריקות שבוצעו אותר הרכב הפוגע. נמשכות סריקות לאיתור המחבל".

    ממד"א נמסר על מצבם של הפצועים: צעירה בת ה-20 – בינוני ומצבם של שניים אחרים מוגדר קל. דובר מד"א זכי הלר מסר כי "בשעה 22:39 נמסר למד"א מרחב ירושלים על גבר ואישה הולכי רגל שנפגעו מרכב בציר הכהנים סמוך לבית אורות במזרח ירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים קל".

    אבנים נזרקו על האמבולנסים שהוזעקו לפנות את הפצועים, כמו"כ ראש העיר ירושלים ניר ברקת יצא למקום הדריסה ובדרך לשם יידו אבנים אל מכוניתו. אבן אחת פגעה במכונית וגרמה לנזק קל מאוד. איש לא נפגע.

    ברקת במקום הפיגוע

    מדיווח ראשוני שנמסר על ידי דוברות איחוד הצלה נאמר כי "מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מטפלים בשלושה נפגעים בהכרה כתוצאה מפגיעת רכב סמוך לבית אורות בהר הזיתים, במקום נמסר על הפרות סדר מצד המקומיים, כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה בזירה. נסיבות האירוע בבדיקה של משטרת ישראל".

    קודם לכן, הערב עלה באש אוטובוס של חברת קווים בכביש 443 לכיוון ירושלים סמוך לתחנת הדלק דור. במשטרה ובצה"ל בודקים אפשרות שבקבוק תבערה הושלך אל האוטובוס הזה שהיה ריק מנוסעים.

    לוחמי האש כיבו את הלהבות והכביש נחסם לתנועה. מחקירת המשטרה והכבאות עולה כי הנהג דיווח על שריפה שפרצה באזור הגג. תצפית צה"לית דיווחה שזיהתה זריקת בקבוק תבערה. עוד עד ראייה דיווח אף הוא למוקד 100 על זריקת הבקבוק. הכביש נחסם וחוקרים אספו ממצאים בשטח כדי לאמת את הדיווחים.



    0 תגובות